שירות התאמה ורכישת מכשיר שמיעה עד הבית מאודיו סאונד

צילום אודיו סאונד

שירות התאמה ורכישת מכשיר שמיעה עד הבית מאודיו סאונד

אם גם אתם רציתם לרכוש מכשירי שמיעה בעבר ובאופן טבעי פניתם אל קופת החולים שלכם, אתם כבר בטח מכירים את הבירוקרטיה הסבוכה הכרוכה בתהליך הזה. כשאתם עושים את זה כך, עליכם לקבל הפניות לרופאים שונים, למכוני שמיעה ולמרפאת אף, אוזן, גרון – ועל מנת לקבל סבסוד מקופת החולים, עליכם להגיש הרבה טפסים ולהמתין חודשים ארוכים עד לאישור. 

אודיו סאונד מכשירי שמיעה מציעים שירות הגעה עד הבית להתאמת מכשירי שמיעה בכל רחבי הארץ לעוד מידע 0779978814  או www.audiosound.co.il 

 

למרבה המזל, היום יש דרך הרבה יותר נוחה לעשות את זה עם שירות מכשירי שמיעה עד הבית שמציעים מכוני השמיעה הפרטיים המובילים במדינה. בואו ננסה להבין איך זה עובד. 

בדיקת שמיעה ואבחון שמיעה מקיף בבית

חשוב להבין כי שירות מכשירי עד הבית כולל את כל שלבי התהליך וכך בעצם גם את בדיקת השמיעה. תוכלו לקבוע תור בזמן שנוח אליכם וקלינאי תקשורת מוסמך מטעם מכון השמיעה יגיע עד אליכם עם מכשיר האודיומטר, באמצעותו הוא יוכל לבחון את ירידת השמיעה שלכם ולהבין באילו דציבלים היא מתקיימת והאם היא מתרחשת בשתי האוזניים. היתרונות בבדיקה הביתית הוא שהסביבה הסטרילית והשקטה של הבית מאפשרת בחינה מדוקדקת ומקיפה יותר של מצב השמע שלכם. לאחר הבדיקה וראיון אישי מתקבל מסמך מפורט שבאמצעותו יהיה ניתן להבין אילו מכשירי שמיעה יתאימו לכם באופן אישי.  לעוד מידע באתר מיני סאונד מכשירי שמיעה 

התנסות והדגמה של מכשירי השמיעה הטובים בעולם

בשלב הזה, ניתן להתנסות בכל מכשירי השמיעה שנמצאו מתאימים לכם בסביבה הביתית שלכם. היתרון הגדול כאן הוא שאתם יכולים לקבל מושג איך תרגישו עם המכשיר בסביבה בה אתם הולכים לבלות הרבה מאד זמן. כמו כן, התנסות במכשיר בבית מאפשרת לכם לבחון את המכשיר בסיטואציות שונות כמו האזנה למוזיקה, שיחה אחד על אחד, שיחות טלפון, צפייה בטלוויזיה ועוד. במהלך ההתנסות בבית, אנו ממליצים לשים לב בפרט לדברים הבאים:

  • נוחות ההרכבה: האם המכשיר שאתם מרכיבים מרגיש לכם טבעי? האם הוא נוטה לזוז או ליפול? האם אתם מצליחים להרכיב ולהסיר אותו בקלות בעת הצורך?
  • שמיעה: חשוב מאד לבחון איך אתם מצליחים לשמוע עם המכשיר ובמיוחד לשים לב שאתם שומעים רק קולות וצלילים חיוניים ולא שומעים רעשי רקע מיותרים בווליום גבוה. 
  • תפעול קל: זכרו כי מכשיר שמיעה ילווה אתכם לתקופה ארוכה וחשוב שתצליחו לתפעל אותו בקלות. 

התאמה ומשלוח המכשיר עד הבית

עד כאן נהנתם מהתאמה מקצועית ומדויקת של מכשיר שמיעה מבלי שבכלל נדרשתם לצאת מהבית. כעת, תוכלו לבחור את המכשיר שהכי מצא חן בעיניכם וכבר באותה הפגישה של בדיקת השמיעה וההתנסות, יערוך קלינאי התקשורת כיול והתאמה של ההגדרות, כך שהוא יכול לרשום אותן ולהגדיר אותן בקלות ובמהירות כאשר יגיע עם מכשיר השמיעה החדש שלכם. 

שירות הדרכה ותיקונים לאחר הרכישה

עוד יתרון משמעותי בתהליך של התאמת מכשיר שמיעה עד הבית הוא שבמקרים בהם אתם נתקלים בקשיים בשימוש במכשיר או במצבים בהם יש צורך בתיקון או החלפה של חלקים, תוכלו להנות מהשירות הזה עד הבית. רכישה דרך קופות החולים אגב, תאלץ אתכם לנסוע למקומות רחוקים ולהמתין הרבה מאד זמן עד לתיקון התקלה או החלפת המכשיר. 

בשורה התחתונה

חשוב להבין כי רכישת מכשיר שמיעה בשירות עד הבית היא משתלמת ביותר ומעבר לעובדה כי מדובר בתהליך קצר פי עשרות מונים מזה שתעברו בקופות החולים, זה לא תהליך יקר יותר באופן משמעותי. על כן, ההמלצה שלנו תמיד היא לבחור בשירות של מכשירי שמיעה עד הבית שמציעים כיום מכוני השמיעה המובילים בישראל.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד