איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. כדי לבחור נכון בקבוק שתייה לילד פנינו למומחים וקיבלנו מהם הסברים מפורטים. באופן כללי, המומחים ממליצים לרכוש בקבוק מים רב פעמי, עדיף אקולוגי, וגודל ונפח הבקבוק צריך להתאים לגיל הילד.

כאשר בוחרים בקבוק מים לילדים יש להתייחס לפרמטרים כמו נפח וגודל הבקבוק, נוחות השימוש, ניקיון קל, התאמה לפתח המילוי של בר מים ביתי, חומרים איכותיים שאינם מסכנים את הילד, עמידות הבקבוק, עיצוב, פתח נוח לשתייה, שמירה על קור/חום ומחיר.

גודל הבקבוק

יש להתאים את בקבוק השתייה לגיל הילד, והכלל המנחה הוא לבחור בקבוק מים גדול מספיק המסוגל להכיל את כמות המים היומית המומלצת לגיל הילד, וכך אין צורך למלא את הבקבוק בכל פעם מחדש. לילדים עד גיל שנתיים כדאי לבחור בקבוק מים בנפח 350 נ"ל, אפשר לבחור דגם הכולל ידיות אחיזה נוחות, כמו בקבוקי השתייה של תינוקות. לילדים קטנים מעל גיל שנתיים כדאי לבחור בקבוק מים בנפח של 400 מ"ל עד 500 מ"ל, ולילדים הגדולים אפשר לבחור בקבוק בנפח של 750 מ"ל או ליטר.

עמידות וחומרים בריאים

חשוב לבחור בקבוק מים המיוצר מחומרים איכותיים, עמידים ובריאים, לכן כדאי לוותר על בקבוקי הפלסטיק הרגילים ועדיף להתמקד בבקבוקי המים העשויים מנירוסטה או מאלומיניום. יש אפשרות לרכוש בקבוק רב פעמי מפלסטיק מתכלה עם פקק העשוי מפוליפרופילן וסיליקון. כדאי לרכוש בקבוקי מים מחומרים עמידים כיוון שלא פעם הבקבוק נופל מהיד או מהתיק לכן הבקבוקים ממתכת יכולים להיות הפתרון הנכון לילדים. כמו כן, יש לבדוק האם הבקבוק עומד בתקנים המחייבים.

בקבוקי מים ממתכת כמו נירוסטה נחשבים לפתרון אקולוגי והם בריאים ועמידים יותר, ובנוסף הבקבוק מבודד את הנוזל צורה טובה בגלל הדופן הכפולה, אך יש לוודא כי הבקבוק עומד בתקנים.

נוחות השימוש

המטרה של ההורים היא לעודד את הילדים לשתות בעיקר מים, לכן כדאי לבחור בקבוק מים מעוצב ונוח לשימוש, בגודל המתאים לגיל הילד. אם הילד יתקשה לתפעל את הבקבוק, למשל פקק קשה לפתיחה, הילד לא ישתמש בבקבוק לכן הוא לא ישתה מספיק מים. הבקבוק חייב להתאים לגיל הילד ויש לבדוק האם הוא מסוגל להשתמש בו בנוחות וללא בעיות.

בעת בחירת בקבוק מים חדש לילד יש להתייחס גם לשיטת המילוי, ואם יש בבית בר מים או מתקן אחר כדאי לבדוק האם ניתן למלא בקלות את הבקבוק ישירות מהמתקן.

ניקיון קל ונוח

חשוב לשטוף היטב את בקבוק המים של הילד, לכן כאשר בוחרים בקבוק מים חדש כדאי לוודא מראש כי קל ונוח לשטוף ולנקות אותו, במיוחד את הפקק, הקשית והפייה. כדאי לדעת יש דגמים שונים של בקבוקי מים שניתן להדיח במדיח כלים.

בידוד תרמי

ניתן לבחור בקבוק מים תרמי השומר על טמפרטורת הנוזל (קור וחום). בקבוק תרמי מהווה פתרון מושלם לימים הקרים והחמים כאחד, כיוון שבקיץ הבקבוק שומר על מים קרירים ובחורף אפשר למלא בו משקה חם כמו תה או חליטת צמחים.

עיצוב מקורי

כאשר בוחרים בקבוק מים מעוצב הילד ישמח ללגום ממנו בכל הזדמנות, כמובן לשמחת הוריו. לכן, כדאי לבחור את בקבוק המים החדש יחד עם הילד וכך ניתן לעודד אותו לשתות יותר מים. יש בקבוקי מים רב פעמיים בשלל גדלים, צבעים ועיצובים, ולכל ילד יש את ההעדפות שלו.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד