איך לבחור עורך דין עבירות סמים?

אם אתםניצבים בפני חקירה פלילית או הוגש כנגדכם כתב אישום בנוגע לתחום של עבירות סמים אתם זקוקים לליווי משפטי של עורך דין פלילי מנוסה. עליכם לבחור את עורך הדין אשר ייצג אתכם מול רשויות החקירה ובהליך בבית המשפט במידה והדברים יגיעו לכך בקפידה רבה. במאמר זה נעסוק בשאלה כיצד בוחרים עו”ד פלילי לעבירות סמים.

השוואת מחירים

עורך דין לתיקי סמים חייב להיות מומחה פלילי ולהיות בקיא  בכלל ההלכות המשפטיות בתחום. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין עורכי דין שונים ולקבל הערכה לגבי מהו שכר הטרחה הסביר אשר מבקש עורך דין פלילי על מנת לייצג את חשודים ונאשמים בתיקים מעין אלו. חשוב להבין כי עלות הליווי המשפטי נקבעת בהתאם לניסיונו המקצועי ולשנות הוותק של העורך דין ולדברים אלו  השפעה  עצומה על השגת תוצאה משפטית אופטימאלית.

מה יש לברר

אם פניתם אל משרד עורכי דין פלילי אשר בו עובדים מספר של עורכי דיו יש לוודא מראש מיהו עורך הדין אשר ייצג אתכם באופן אישי לאורך החקירה והליך המשפטי. בקשו לשמוע על הניסיון וההצלחות המקצועיות והתרשמו גם מאופיו. האם הוא סבלני ואדיב כלפיכם כפי שצפיתם. במצב בו אדם חשוד בעבירת החזקת סם פלילית הוא מצוי במתח גדול ועל מנת שיוכל לשתף בכנות ובחופשיות את עורך דינו  הוא צריך להרגיש בנוח איתו.

זמינות לעבודה

פרמטרים חשוב נוסף בזמן בחירת עורך דין עבירות סמים הוא רמת הזמינות. חשוב לפנות אל עו"ד פלילי שזמין לטפל בתיק ולוודא מראש שהוא אינו עמוס מ ידי בתיקים אחרים. בשונה מהליכים משפטיים אחרים בהם הזמן איננו פקטור מרכזי, בכל הנוגע להליך הפלילי ישנם מצבים שהנם דחופים והליווי נדרש באופן מידי.

חוות דעת מקצועית וכנה

בעת בחירת עורך דין פלילי יש לשים לב שהוא לא מבטיח הבטחות סרק לגבי התוצאה המשפטית מיד עם כניסתכם למשרד. וודאו כי הוא בוחן לעומק את נסיבות המקרה שלכם ומקשיב להשתלשלות האירועים ורק בהתאם לכל הנתונים הוא מציג בפניכם את המצב המשפטי כפי שהוא לאשורו. שימו לב אם הוא מתבסס על ניסיון בתיקים קודמים ודומים ועל סמך זה מבסס את הערכתו המקצועית.

ליווי משפטי מהמעלה הראשונה

משרד עורכי דין פלילי שטרן ייצג וטיפל בתיקי פשיעה חמורה לרבות עבירות סמים שונות. עורך דין שטרן הינו חבר הפורום הפלילי והועדה לעניינים פליליים של לשכת עורכי הדין. כאשר מדובר על ניהול תיק פלילי, אין תחליף לניסיון וידע מקצועי. המשרד טיפל במאות תיקים פליליים ומייחס חשיבות רבה לכל תיק ולקוח.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד