אינטרנט סיבים – להתחבר לצד המהיר ביותר

בשנה-שנתיים האחרונות אנחנו יכולים לראות פעילות משמעותית של משרד התקשורת ושל חברות אינטרנט שונות, לחבר כמה שיותר יישובים ובתים בישראל לרשת של סיבים אופטיים על מנת שיוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר ביותר.

על מנת להבין את המשמעויות של אינטרנט סיבים צריך להבין תחילה מה זה ומה ההבדל בין רשת זו לבין רשתות אחרות, כלומר אלו שהשתמשנו בהן עד היום. כידוע במהלך השנים רשת האינטרנט עברה שינויים מקיפים, בין אם זה ממעבר מרשת קווית לרשת אלחוטית, מעבר מרשת שפועלת במונחים של מגה בייט בודדים לרשת שפועלת במונחים של עשרות ומאות מגה בייט. מעברים אלו הפכו את הרשת להרבה יותר יעילה, נוחה ומהירה.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות את הדור הבא של עולם האינטרנט. מדובר על אינטרנט סיבים. מדובר על רשת שעובדת על סיבי זכוכית אשר מותקנים מתחת לאדמה ומאפשרים להעביר מידע ממחשבים שונים במהירות הרבה יותר גבוהות ממה שהכרנו עד היום. לכן מדובר ברשת האינטרנט המהירה ביותר שקיימת בשוק.

 

מה המהירות של אינטרנט סיבים ומדוע משתלם לנו להתחבר אליה?

בשביל להבין עד כמה מהירה רשת אינטרנט סיבים, נציג את המספרים. מדובר על רשת שפועלת במהירות של 100 ג'יגה בייט, במילים אחרות זו רשת שפועלת על מהירות של 1000 מגה בייט. אלו מהירות שלא הכרנו בעבר.

אינטרנט סיבים מאפשר לנו יתרונות בהיבטים שונים הקשורים לטכנולוגיה בה אנחנו נעזרים. למשל, היא מאפשרת לנו לעלות ולהוריד קבצים באופן מהיר מאוד, מאפשרת לנו לצפות בסרטים וסדרות ללא שהייה, צפייה בטכנולוגיה עם רזולוציות מתקדמות ללא שום בעיה, שימוש במספר מכשירים מבלי שהמהירות תפחת בשום מכשיר, יכולת לייצר גיבויים באופן מהיר מאוד.

מעבר לכל זה, מדובר על רשת אינטרנט שמאפשרת לנו לגלוש באתרים שונים ללא שום בעיה, בצורה פשוטה, חלקה, מכל מקום בבית או בעסק.

 

איך אנחנו מתחברים לרשת סיבים?

בעיקרון, עלינו לברר תחילה האם יש אפשרות לחבר את המבנה שלנו לרשת. ישנם אזורים שהפריסה כבר קיימת ולכן זה אפשרי, משרד התקשורת והחברות השונות עובדות על כך שעם הזמן כל המדינה תהיה מרושתת.

במידה ואנחנו יכולים לחבר את המבנה שלנו לרשת, אז עלינו ליצור קשר עם חברה שמספקת את השירות. חשוב לבחור חברה שיש לה את היכולות הטכניות והמקצועיות, יש לה את הכלים וכן את אנשי המקצוע הנדרשים לכך. כמובן חשוב שהשירות יתבצע כמה שיותר מהר ובמועד שסוכם עם צוות החברה.

לפני סיום חשוב לומר, מוטב להתחבר לרשת הסיבים כמה שיותר מהר. גם בשביל ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים הרבים הקיימים ברשת זו, וגם בשביל שנוכל לעבור אל השלב הבא. סביר להניח, ככל שיותר אנשים יתחברו לרשת אז אנחנו נגלה בשלב מסוים קפיצת מדרגה נוספת במהירות וביכולות הרשת.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד