באיזה מערכת הכי כדאי לבנות אתר?

ישנם שני סוגים של בוני אתרים – האחד הוא עורך אתרים והשני הוא מערכת ניהול תוכן.

עורך אינטרנט הוא כלי שעוזר לך ליצור ולתחזק את האתר שלך. הוא מאפשר להעלות תוכן, לבצע שינויים בעיצוב ולפרסם אותו באינטרנט.

מערכת ניהול תוכן היא כלי שעוזר לך ליצור, לנהל ולפרסם את האתר שלך עם פחות ידע טכני. ל-CMS יש ממשק שבו אתה יכול לנהל את כל ההיבטים של האתר שלך כמו הוספת דפים חדשים, העלאת תמונות או סרטונים, שינוי גופנים או צבעים וכו'.

עדיף להשתמש ב-CMS אם אתה לא מרגיש בנוח עם קידוד HTML או אם אתה רוצה יותר שליטה על איך האתר שלך נראה.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שניתן לחשוב. הכל תלוי בסוג האתר שאתה בונה, בקהל אליו אתה מכוון ובתקציב שלך.

אם אתה צריך אתר אינטרנט אינטראקטיבי ודינמי, אז עדיף להשתמש ב-CMS (מערכת ניהול תוכן) כמו וורדפרס או דרופל. אם אתה רוצה ליצור בלוג פשוט ואין לך שום ידע בקידוד, אז עדיף להשתמש ב-Blogger או ב-Tumblr. אם אתה רוצה לבנות אתר עם פונקציונליות של מסחר אלקטרוני ותרצה שהוא יתארח בדומיין שלך, אז Wix תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך.

 

ישנן שלוש פלטפורמות עיקריות לבניית אתרים

ניתן לבנות אתר על מערכת ניהול תוכן, פלטפורמה כשירות או מערכת מותאמת אישית.

מערכת ניהול התוכן היא הדרך הפופולרית ביותר לבנות אתרים והיא גם הקלה ביותר לשימוש. זה נהדר לעסקים קטנים שרוצים לנהל את התוכן שלהם בעצמם ללא כל סיוע מאנשי IT. מצד שני, פלטפורמה כשירות אינה דורשת כישורי קידוד והיא מושלמת עבור ארגונים גדולים עם מפתחים רבים. סוג זה של פלטפורמת בניית אתרים מציעה יותר גמישות ומדרגיות מאשר מערכות CMS. לבסוף, מערכות מותאמות אישית הן נהדרות אם אתה רוצה שליטה מלאה על העיצוב והפונקציונליות של האתר שלך, אבל הן דורשות יותר זמן, כסף ומומחיות מאשר סוגים אחרים של מערכות.

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט המחוברים זה לזה באמצעות היפר-קישורים. זה ידוע גם בתור אתר או נוכחות מקוונת.

ישנם שני סוגי מערכות בהן ניתן לבנות אתרים – סטטי ודינמי. אתרים סטטיים מורכבים מקבצים המועלים לשרת האינטרנט ומאוחסנים שם לצפייה של הציבור. אתרים דינמיים, לעומת זאת, משתמשים בבסיסי נתונים כדי לאחסן תוכן ומידע, אשר לאחר מכן מוגש מהשרת כאשר המשתמש מבקש.

 

ישנן מערכות רבות שניתן להשתמש בהן לבניית אתר אינטרנט

מכלי עשה זאת בעצמך כמו וורדפרס ו-Wix ועד למורכבות יותר כמו Squarespace.

המערכת הטובה ביותר עבורך תלויה בצרכים ובמשאבים שלך. אם יש לך את הזמן והכישורים לבנות אתר בעצמך, אז כלי עשה זאת בעצמך הם אפשרות מצוינת. אם אתה רוצה לעבוד עם מישהו אחר, אז סוכנות היא הדרך ללכת.

אתר אינטרנט הוא דרך לפרסם את העסק שלך לציבור. זה יכול לשמש ככלי שיווקי, דרך לספק מידע ואפילו כחנות מקוונת.

ישנן מערכות רבות ושונות שבהן אתה יכול לבנות את האתר שלך. אתה יכול להשתמש בוורדפרס, ג'ומלה, דרופל או כל מערכת אחרת שאתה מעדיף. הדבר היחיד שחשוב הוא שתבחרו באחת מהמערכות הללו ותתמידו בה כדי שהאתר שלכם יהיה תואם לכל הדפדפנים והמכשירים הניידים.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד