ביטוח מקיף – מתי נדע אם משתלם לנו לרכוש אותו או לא?

רכישת רכב, היא דבר לא פשוט ולא תמיד מובן מאליו. מדובר בהשקעה של אלפי שקלים ולרוב מדובר על עשרות אלפי שקלים ואף מעבר לכך. ההשקעה הגבוהה מלמדת אותנו, שאנחנו צריכים לעשות כל מה שאפשר בשביל לשמור על הרכב, בשביל שנוכל ליהנות ממנו, הוא יוכל לשרת אותנו כמו שאנחנו רוצים, ובשלב מסוים בעתיד, נוכל למכור אותו ולקנות רכב אחר.

אחד הדברים שיכולים לעזור לנו לשמור עליו, הוא ביטוח מקיף. הרכיב כולל כיסויים למקרים שונים שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים איתם, כמו למשל, גניבות, חבלות, נזקים ועוד. פוליסת ביטוח מקיף, היא הפוליסה הרחבה והמרכזית של כל ביטוח רכב וגם הפוליסה היקרה ביותר.

אך ישנם בעלי רכבים המתלבטים בשאלה האם משתלם להם לרכוש ביטוח מקיף. ישנם מקרים מסוימים, כמו בעלי רכבים עם ערך כספי נמוך יחסית, שאין זה נכון בשבילם לרכוש אותו, ואם כן, אז חשוב מאוד לבצע מחקר מקיף על מנת לחסוך בעלויות ולא לחפש בהכרח את הפוליסה היקרה ביותר.

מי שמחזיק ברשותו רכב יקר ערך, ירצה לשמור עליו היטב וירצה לכסות את עצמו מפני כל מקרה של נזק או חבלה. כך הוא לא יידרש לשלם את עלויות הנזקים בעצמו אלא יוכל לממש את הפוליסה. לכן, סביר להניח, שהוא יחפש ביטוח מקיף המספק כיסוי לרכבו של המבוטח, ואף יהיה מוכן לשלם עליו הרבה מאוד, בשביל לקבל את כל הכיסויים הנדרשים בסכומים משמעותיים. אך לא תמיד זה כך וכל מקרה לגופו.

 

באיזה מקרה ייתכן ולא ישתלם לנו לרכוש ביטוח מקיף?

קיים מקרה אחד בו נצטרך לשאול את עצמנו, האם משתלם לנו לרכוש פוליסת ביטוח מקיף. זה מקרה בו אנחנו מחזיקים ברשותנו רכב ישן מאוד, שעלות ביטוח מקיף עלולה להיות גבוהה משמעותית מערך הרכב.

במקרה כזה, אנחנו נשאל את עצמנו האם באמת משתלם לנו לרכוש ביטוח מקיף או שמא אנחנו יכולים להסתפק בביטוחים אחרים, חיוניים לא פחות, כמו למשל ביטוח צד ג' אשר מתייחס רק לנזקים שאנחנו עלולים לגרום לכלי רכב ורכוש של אחרים.

אם אנחנו בוחנים את עלויות התחזוקה של הרכב, ייתכן ורכישת ביטוח מקיף במצב כזה ישפיע באופן מהותי על חשבון ההוצאות שלנו. צריך לציין, גם במקרה כזה, אנחנו יכולים למצוא פתרונות מסוימים שיכולים להביא לצמצום ההוצאה ועדיין לאפשר לנו להחזיק ביטוח מקיף לרכב. לשם כך, עלינו לעשות מחקר מקיף ולהשוות מחירים בין חברות שונות.

 

איך אתר Wobi יכול לעזור לנו?

דרך המערכת החכמה שקיימת באתר Wobi, נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות בזצן אמת ולהשוות ביניהן, בשביל שנוכל לראות איזו פוליסה משתלם לנו לרכוש, בתנאים ובעלויות המשתלמות ביותר. כך גם נוכל ליהנות מפוליסת ביטוח וגם לא לשלם מעבר למה שאנחנו צריכים.

ביטוח מקיף

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד