בקבוק חם בחורף- כמה ישן ככה הכרחי

עונת החורף מתקרבת אלינו בצעדי ענק ורבים כבר מתחילים לחשוב על מזג האוויר הסוער שילווה אותם בשגרת היומיום ומחפשים את הדרך הטובה ביותר להתחמם הן בביתם, הן במקום העבודה והן בכל מקום אחר שהם מצויים בו. זה הזמן לדעת כי האופציה הטובה ביותר להתחממות הוא בקבוק חם. אם אתם צעירים מאוד אתם בוודאי לא יודעים על מה מדובר, אך אם עברתם דבר או שניים בחייכם, אתם בוודאי זוכרים את האביזר המחמם האותנטי והמיושן שהייתם יכולים למצוא בבית של ההורים שלכם או בבית של סבא וסבתא שלכם. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שבקבוק חם מהווה עדיין מוצר יעיל מאוד לצורך התחממות בעונת החורף, אך לא רק, הוא יעיל במקרים של כאבי בטן, גב ועוד.

בקבוק חם – מה זה בעצם?

בקבוק חם הוא מיכל גומי או סיליקון ממולא במים חמים ופקוק. המכל רלוונטי לצורך חימום במיטה או לחימום איבר גוף כזה או אחר. בעבר, השתמשו במדינות קרות בבקבוקים המדוברים כמחממי מיטה. המיכל עצמו בעבר היה ממולא בשרידי פחם מהאח. את המיכל שמו במיטה על מנת שהיא תתחמם בטרם נכנסים אליה.

גרסאות מתקדמות יותר של הבקבוק המדובר נפוצו במאה ה-16. שם היה מדובר על מיכלים ממולאים מים שהיו בעלי יתרון על מחממי המיטה עם הפחם שכן, היה אפשר להשאיר אותם במיטה גם כאשר שכבו בה. לפני המצאת הגומי הבקבוקים החמים היו עשויים ממגוון חומרים שונים כגון: חרס, עץ, זכוכית, אבץ או נחושת. הבקבוקים הללו הוכנסו לרוב למעטפת בד רכה וזאת כדי למנוע כוויות.

כיום, בקבוקים חמים עשויים לרוב מגומי או חומרים דומים בעיצוב שהפטנט שלו הומצא על ידי ממציא קרואטי בשם אדוארד פנקה. הבקבוקים כיום לרוב יהיו מצופים אריג ואף מעוצבים בעיצוב חדשני. ישנם בקבוקים חמים הרלוונטיים עבור ילדים ומעוצבים כדמויות פרווה.

במאה ה-20 השימוש בבקבוקים הללו הלך ופחת וזאת בשל חימום טוב יותר של הבית או בשל אמצעים נוספים לחימום המיטה כגון: סדין חשמלי. אולם, כיום אט אט חוזרים להשתמש בבקבוק החם וזאת מטעמי שמירה על איכות הסביבה וחיסכון בחשמל.

חשוב לדעת כי מעבר לשימוש של הבקבוקים לחימום מקומי של מיטה או משטח רביצה, הם יעילים מאוד לחימום מקומי של איברי גוף עבור מטרות רפואיות למגוון תסמינים שונים לרבות כאבי וסת, כאבי בטן, תסמונת קדם וסתית, הצטננות, כאבי גב בהריון, צירי לידה, שרירים תפוסים ועוד.

שימוש בבקבוק חם כמוצר שיווקי

אם אתם מחפשים מתנה לעובדים או ללקוחות שלכם לקראת החורף, אתם בוודאי רוצים שהמוצר שתחלקו יהיה ממותג שכן, ידוע כי ממוצר ממותג יכול לחשוף את היתרונות של החברה או העסק לכל אדם שרואה אותו וכך בעצם להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק, לחזק תחושת שייכות אצל לקוחות קיימים ולהגדיל את הרווחים והפניות לעסק, כדאי מאוד שתחשבו על חלוקת בקבוק חם ללקוחות או לעובדים שלכם, אשר ימותג במיתוג המתאים לעסק שלכם.

מכיוון שרכישת מוצרים ממותגים יכולה להיות הוצאה כבדה למדי, כדאי מאוד לברר על אופציות של יבוא מוצרי שיווק איכותיים לרבות בקבוקים חמים ממותגים מסין. כדאי לבחור בחברה העוסקת בתחום באופן מקצועי ויכולה להציע לכם בקבוקים חמים בדיוק הכמות הרצויה לכם ובמיתוג הרלוונטי לכם, במחירים נוחים ומשתלמים. יבוא מסין יכול משמעותית להוזיל עלויות ולכן, כדאי מאוד לבדוק את האופציה המדוברת.

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד