המרת נקודות לטיסות – איך זה מתבצע וכיצד זה יכול לעזור לנו?

חברות אשראי מנסות למשוך אליהן לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים בדרכים שונות. הן מציעות להם הטבות שונות אם הם בוחרים להשתמש בכרטיס שלהן, הן מוכנות לוותר או לצמצם עמלות, לספק מסגרת אשראי גדולה יותר, לאפשר רכישות בקרדיט עם ריבית נמוכה ועוד. המטרה היא לגרום ללקוח לרצות להשתמש בכרטיס אשראי של החברה וכמה שיותר.

אחת הדרכים שחברות אשראי בוחרות לגייס לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים, היא בעזרת הטבות שניתנות בעת רכישת מוצרים. הרעיון הוא, אם יהיה לך כרטיס שלנו ותשלם בעזרתו, אז כל עסקה שתעשה תביא לך הטבה מסוימת. ככל שתעשה יותר עסקאות, תהנה מיותר הטבות, ככל שהעסקאות יהיו גדולות ומשמעותיות יותר, כך ההטבות יהיו הרבה יותר משמעותיות.

דוגמא טובה לכך היא המרת נקודות לטיסות. מאחר ומרביתנו מאוד אוהבים לטוס ואנחנו מחפשים כל הזמן דרכים כיצד להוזיל עלויות של טיסות או בתי מלון, הרי שחברות אשראי מצאו פתרון יעיל, נוח ומשתלם מבחינה כלכלית, עבורנו ועבורן. המרת נקודות.

 

איך זה עובד בפועל?

הרעיון של המרת נקודות לטיסות הוא מאוד פשוט. אנחנו מבצעים עסקאות שונות בכרטיס אשראי, כל עסקה כזו, ככל שהיא תהיה יותר משמעותית וגדולה (סכום כסף יותר גדול), כך אנחנו יכולים ליהנות מיותר נקודות ואותן אפשר יהיה להמיר ברכישת כרטיס אשראי.

על כל סכום מסוים של עסקה אנחנו נקבל נקודות, ועל כל סכום מסוים של נקודות שנצבור, נוכל לקבל הנחה על כרטיס טיסה או על הזמנת חדר בבית מלון. למשל, אם אנחנו רוכשים בגדים בשווי 1000 שקל, נקבל נניח 100 נקודות, אותן נוכל להמיר לרכישת כרטיס טיסה. חברת התעופה תקבע כמה שקלים שווה כל נקודה, וכך נוכל לקבל הנחה על הכרטיס. כמובן ככל שנעשה יותר עסקאות ונצבור יותר נקודות, יהיה לנו יותר קל לקבל הנחות ברכישת כרטיס טיסה.

חשוב להדגיש, חברות אשראי דואגות לעבור עם חברות תעופה רבות וכן עם בתי מלון בכל העולם, מה שמאפשר לנו לקבל הרבה יותר הטבות וכן ליהנות מהרבה יותר אופציות להטבות ברחבי העולם. לא מדובר רק על בתי מלון בארץ אלא בכל מקום.

 

איך זה יכול לעזור לנו ולמה זה משתלם?

די פשוט להבין איך זה יכול לעזור לנו? אם אנחנו יכולים להמיר נקודות לטיסות, אז בעצם אנחנו חוסכים באופן משמעותי את עלות הטיסה שלנו, וכך אנחנו יכולים גם לטוס יותר או לבזבז יותר כסף בנסיעה.

זה משתלם לנו, גם מהסיבה הפשוטה שאנחנו בכל מקרה משלמים בכרטיס אשראי ובכל מקרה עושים עסקאות שונות, אז לפחות נרוויח מכך משהו, מעבר להטבות אחרות שחברת אשראי יכולה להציע לנו. אם אנחנו טסים הרבה, זה יכול להיות מאוד חסכוני עבורנו.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד