זר אבל בירושלים – מה זה אומר בעצם?

על אף שאנחנו בוחרים זרי פרחים לרוב מסיבות משמחות, למשל לכבוד יום ההולדת, חג האהבה או אירוע מיוחד במינו, ישנם גם מקרים שבהם ההחלטה מתקבלת מסיבות קצת פחות נעימות. למעשה, במקרים רבים עולה הצורך להזמין זר אבל בירושלים, שמטרתו לסמל את תחושת הצער והכאב, ואת ההשתתפות הכנה שלנו בצערו של אדם קרוב שאיבד זה עתה בן או בת משפחה. חשוב לזכור כי במקרים אלה ישנם זרים שמתאימים באופן מיוחד למטרה זו, והם שונים במהותם מפרחים המיועדים כמתנה חגיגית ומשמחת.

 

זר אבל בירושלים – סידור בצורת גלגל

הסידור הקלאסי הוא סידור בצורת גלגל, כלומר זר פרחים עגול אשר במרכזו יוצב בדרך כלל סרט שחור. על גבי הסרט יוטבע שם המנחם, בין אם מדובר באדם פרטי, בקבוצה או בארגון. הסיבה לסידור יוצא הדופן היא שהגלגל משקף את מחזוריות החיים, וברוב המקרים זהו העיצוב שיישלח אל טקס הלוויה עצמו על ידי מקום העבודה של אחד האבלים או על ידי הקהילה לה הוא שייך, המבקשת להשתתף בצערו. אם אתם מחפשים את הדרך שלכם להביע צער וכאב, זר אבל בירושלים בצורת גלגל עם סרט שחור יכול להיות אידאלי עבורכם.

 

זר אבל בירושלים – אפשרויות נוספות

לצד הזר המסורתי בצורת הגלגל, ניתן להזמין גם זר אבל בירושלים שיגיע לבית המשפחה. באופן טבעי ולנוכח הנסיבות, במקרים מהסוג הזה נעדיף פרחים בצבעים עדינים ושקטים, במקום זרים ססגוניים ואולי אף "צעקניים". כאן לסולידריות יש מקום של כבוד, והזרים השקטים מתאימים הרבה יותר. אם אתם לא ממש בטוחים אילו זרים יתאימו לכם, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם חנות הפרחים רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה. כך תוכלו לקבל החלטה טובה יותר, להביע צער ולנחם במידת מה את האבלים.

 

זר אבל בירושלים – הוספת כיתוב

לאחר שתבחרו את הזר המתאים ואת סוגי הפרחים, תוכלו להוסיף גם כיתוב משלכם. כאשר מדובר בגלגל פרחים עם סרט שחור, הכיתוב יופיע על גבי הסרט והוא יכול להיות פשוט מאוד, כשהוא כולל את שם הארגון או הקבוצה בלבד. מנגד ניתן להוסיף גם ציטוט משיר או מהתנ"ך, במידה והדבר מרגיש לכם נכון. ארגונים שונים אף מוסיפים את הלוגו אל הכיתוב, וגם זו אפשרות. מאחר וזרים מהסוג הזה ניצבים ישירות על הקבר במהלך הטקס, יש להם חשיבות רבה והם עשויים להיות מרגשים מאוד, כך שהבחירה בהם רצוי שתתבצע באופן שקול ובהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

בחירת זר אבל בירושלים – בחירה מקצועית ונכונה

בדרך כלל זר אבל בירושלים יורכב מפרחים בגווני לבן, צהוב ואדום, אם כי ישנם גם מקרים שבהם ניתן לשלב צבעים אחרים מכל סיבה שהיא. בנוסף יש לבחור בפרחים טריים ורעננים, ולוודא כי השזירה מתבצעת באופן מדויק ואיכותי כדי להבטיח את נראות הזר. כאמור, גם אם אתם לא ממש בטוחים איזה זר נכון לכם, מה מתאים לצרכים שלכם ואיך תוכלו להביע השתתפות בצער באופן ראוי באמת, אפשר תמיד להתייעץ עם חנות הפרחים. אנשי המקצוע יעניקו לכם ייעוץ מקצועי מאוד, יפרשו בפניכם את כל האפשרויות ויעזרו לכם לקבל החלטות. לבסוף, לאחר שתקבלו את ההחלטה, הזר הנבחר יגיע ליעדו בזמן שתבחרו, כשהוא טרי ומעוצב באופן מדויק. אז נכון, אנחנו מאוד מקווים שלא תזדקקו לזרי אבל, אבל אם וכאשר יהיה בהם צורך, כדאי לבחור אותם בקפידה ולהעניק המון כבוד גם למנוח – וגם לבני המשפחה שנותרו בכאבם.

 

 

PEXELS

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד
בלוג
user

חשיפת תחנת הכוח: מדריך מקיף לבחירת המנוע החשמלי התעשייתי המושלם

כאשר מדובר ביישומים תעשייתיים, בחירת מנועי חשמל היא קריטית. המנוע הנכון יכול להשפיע באופן משמעותי על היעילות, הביצועים וההצלחה הכוללת של הפעולות שלך. עם זאת, עם אפשרויות רבות הזמינות בשוק, בחירת המנוע החשמלי התעשייתי המושלם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מדריך מקיף זה נועד לפשט את התהליך על ידי מתן תובנות וגורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון, ולהבטיח שתקבלו החלטה מושכלת לצרכים התעשייתיים שלכם.

קר עוד