ירושלמים? כך תנהלו נכון את העסק

ירושלים היא כמו מדינה בפני עצמה והיא מלאה בעסקים חדשים שנפתחים בה כל הזמן. אם אתם ירושלמים ואתם נמצאים בראשית הדרך כבעלי עסק, כדאי לכם לקרוא את הטיפים הבאים שיעזרו לכם בשנה הראשונה והכי קשה. על הנהלת חשבונות נבונה, תיאום ציפיות ושימוש בכלים שונים כדי לתכנן את העסק כראוי במאמר שלפניכם.

 

תיעוד, שמירת מסמכים ותכנון כלכלי מוקדם

סדר וארגון הוא האלף בית של ההתנהלות הכלכלית שלכם. כל המסמכים של העסק צריכים להיות מסודרים באופן מדויק, רצוי ממוחשב. כשיהיה לכם צורך להגיע למסמך שפתאום המשמעות שלו תהיה גבוהה, עליכם למצוא אותו במהירות ובקלות. רצוי לעשות שימוש בתוכנות שונות כדי לסדר את המסמכים – למשל תוכנות לחתימה מרחוק שמקטלגות את המסמכים ישירות במקומות המיועדים לאחר החתימה הדיגיטלית.

 

תיאום ציפיות והכנה מתאימה לאירועים גדולים

לאורך כל השנה יכולים להיות אירועים שונים שיוציאו את העסק מאיזון – לטוב ולרע. נדבר קודם על הטוב, שכן עסק צריך לדעת כיצד להפיק את המירב מכל אירוע חיובי שמתרחש לאורך השנה. יש לתכנן מראש ימי מכירות מיוחדים, למשל בלאק פריידי או אירועים עירוניים שנמצאים בסמיכות לעסק ויכולים לסייע בהקפצת המכירות. רצוי להתכונן עם הנחות מיוחדות ומוצרים מותאמים לכל אותם האירועים ורצוי לעשות זאת מראש כדי להשיג את ההנחות המיועדות לכך.

זה קורה באירועים משמחים, אך ניהול עסק נכון חייב לקחת בחשבון גם אירועים פחות טובים, לדוגמה מלחמה, אירוע עולמי שגורם למשבר כלכלי או תקופת מגפה. יש לשמור משאבים למקרי משבר, לאירועים לא צפויים ולמקרים ייחודיים בהם יהיה צורך להתמודד עם משבר ללא הכנסות למשך תקופה. כמו שראינו בשנים האחרונות, זה יכול לקרות לכל עסק ובכל תקופת זמן, גם בהפתעה מוחלט, לכן יש להתכונן מראש לימים כאלו וכדי שניתן יהיה לעבור אותם בהצלחה.

 

ניהול חשבונות מוקפד ושימוש בטכנולוגיות לניהול החשבונות

אין ספק שבכל מה שנוגע לניהול החשבונות – יש לעשות את המיטב כדי שהנושא הכספי ינוהל כשורה. שירות זה נחוץ לעסק בכל שלב – ממש מתחילת פתיחת העסק ועד לשלבים מתקדמים שהעסק מרוויח ומתנהל לאורך כל חודשי השנה. כיום הנהלת חשבונות כוללת את כל נושא הוצאת החשבוניות והקבלות, הדיווח הדו חודשי או השנתי למס הכנסה ומע"מ ובחינה מתמדת של מצב ההכנסות למול ההוצאות – דבר שיכול לסייע רבות לכל עסק לתכנן את עצמו באופן מדויק חודש בחודשו.

 

הצבת כוח אדם מותאם לצורך

לעיתים קרובות ניתן לראות כיצד עסקים מחזיקים בעובדים רבים מכדי הצורך וכך מבזבזים כסף רב על הוצאה שאינה נדרשת מהם, ומאידך אפשר לראות עסקים רבים שבוחרים דווקא להציב פחות כוח אדם מהנדרש ואת התוצאות מרגישים באופן ברור – העומס נופל על העובדים האחרים שמתקשים לבצע את עבודתם כראוי, קיימת תחלופה גבוהה של עובדים ובעל העסק מוצא עצמו פעמים רבות עובד מסביב לשעון כדי לכסות את מצבת כוח האדם החסרה.

כאשר מכוונים לעבר ניהול עסק נכון יש לבצע חישוב מדויק של צרכי העסק – מהן שעות העומס, מה הצורך של העסק בשעות אלה, אילו כלים יכולים לשמש אותו כדי להוריד את העומס (למשל שימוש בשירותי מזכירות חיצוניים או הטמעת תוכנות ייחודיות). ניתן להשתמש באפליקציות שונות שמסייעות לנהל את העסק, לדוגמה אפליקציה לסידור משמרות ועוד.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד