כל מה שאתם צריכים לחברים הטובים ביותר של האדם

הם גרים איתנו, הם חיים איתנו, הם מלווים אותנו לכל מקום שאנחנו הולכים ומארחים לנו חברה בזמנים שאנחנו צריכים אותם– חיות המחמד שלנו. הם שם בשבילנו בזמנים שאנחנו הכי זקוקים להם, לא ברור שגם אנחנו צריכים להיות שם בשבילם ולפנק אותם בכל מה שהם צריכים, ויותר מזה? חיות מחמד ביתיות ובנות החצר זקוקות לחום, אהבה, תמיכה וכמובן מזון וטיפוח ראוי.

מי שמגדל חיית יודע עד כמה זה חיוני להעניק להם יחס מכובד וראוי הכולל מזון, טיפוח, טיפולים שונים וכמובן פינוקים ומשחקים. יש לכם כלב בית או חצר? מגדלים חתולים? יש לכם ציפוי שיר ותוכיים? תקנו להם את כל המוצרים שהם צריכים!

 

מה באמת אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם מגדלים בעלי חיים

מזל טוב על הרצון והנכונות לאמץ חיית מחמד! אתם בהחלט הולכים להתחיל קשר חזק, נפלא ומאוד מתגמל. כל מי שמגדל בעלי חיים בתור חיית מחמד מעיד על שינוי לטובה באורח החיים שלו, מעיד כי הוא חווה את החיים בצורה רגועה ושלווה יותר, ובאופן כללי מרגיש טוב יותר בהשוואה למי שאף פעם לא גידל בעלי חיים.

כיוון שמלאכת האימוץ כרוכה בשינויים רבים למדי, הן עבור חיית המחמד שלכם וכמובן עבורכם בתור הבעלים המסורים והאחראיים, חשוב מאוד שתעשו בדיקה לגבי כמה נושאים ודגשים על מנת להפוך את המעבר הגדול הזה לחלק ככל האפשר.

 

הכנסה של בעל חיים חדש הביתה – במה זה כרוך?

אם כבר יש לכם חיות מחמד אחרות בבית, שאלו את עצמכם איך הם יגיבו לחיית המחמד החדשה? האם הם יכילו אותה? יחששו מפניה? יהיו נחמדים וחברותיים או הססניים ועוינים? בדיוק כמו שאנו בני האדם מתנהגים בצורה שונה בנוכחות של אנשים אחרים ומקיימים אינטראקציות שונות עם בני אדם שונים, אותו הדבר בעלי החיים.

דאגו לכל בעלי החיים שיש ברשותכם באופן שווה ומכבד. קונים מיטות לכלב בירושלים ויש לכם גם חתולים? דאגו גם לחתולים שלכם למיטות או סלסילות נוחות ואוכל טעים ומזין.

 

כיצד ישפיע הטיפול של בעל החיים בשגרת היום יום שלכם?

אם כל מה שאתם צריכים זה לקנות אוכל לחתולי רחוב ירושלים, זה לא בעיה, אתם פשוט קונים כמה חבילות ומניחים בקערות ייעודיות לחתולי רחוב. אבל כאשר אתם נדרשים לטפל ולדאוג לחיית מחמד שגרה איתכם בבית, זה כבר סיפור אחר. מדובר באחריות כבדה ורצינית למדי שיכולה לנגוס לכם בזמן הפנוי ואפילו בשעות העבודה. האם שגרת היום יום שלכם, הכוללת כמובן התמדה ושמירה על  הסטאטוס הנוכחי שלכם מבחינת עבודה וקריירה, עלולה להיפגע באיזושהי צורה?

נסו לראות איך אתם מצליחים לשלב חיי שגרה תקינים הכוללת זמן לעבודה, חיי משפחה ופנאי אישי שלכם יחד עם טיפול וטיפוח בעל החיים באופן שלא יפגע באף צד ושום אינטרס.

בנוסף, ראוי לציין שלא רק השגרה האישית שלכם עלולה להשתנות אלא גם חיי החברה שלכם. יש לכם חברים או קרובי משפחה שיש להם רגישות ואלרגיה לחתולים? או אולי פוביה ופחדים מכלבים? זו יכולה להיות בעיה אם אתם מעוניינים לגדל את אותם בעלי החיים והם ירצו לבקר אתכם.

כאשר אתם רוצים לרכוש אוכל לחתולי רחוב ירושלים, מיטות לכלב בירושלים, משחקים לציפורי שיר או נסורת עץ לאוגרים שלכם, עליכם לבדוק כי המוצרים תקינים, בטיחותיים וכשירים לשימוש. טפחו את בעלי החיים שלכם ודאגו להם כאילו היו בני משפחה. היחס שאנו מקבלים מהם הינו השיקוף של כמה שאנו דואגים להם.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד