למה לגור בקרוואן?

מגורים בקרוואן אינם מתאימים לכל אחד. אבל אם אתם הרפתקנים ומחפשים לחסוך כסף בשכר דירה, המדריך הזה הוא בשבילכם.

בארצות הברית, ההערכה היא שיש כ-1.6 מיליון אנשים החיים בקרוואנים כאשר כ-400,000 מהאנשים האלה חיים בהם במשרה מלאה. חלה עלייה במספר האנשים שבוחרים לגור בקראוונים שלהם במשרה מלאה בשל יוקר המחיה והיעדר אפשרויות דיור בר השגה.

יש הרבה יתרונות למגורים בקרוואן כמו חיסכון בשכר דירה, היכולת להעביר את הבית לאן שתרצה ויכולת לחיות מחוץ לרשת. עם זאת, יש גם כמה חסרונות כגון חששות בטיחות מפריצות או שריפות.

 

האם אתה יכול לגור בקרוואן כביתך הראשי?

אפשר לגור בקרוואן כביתך הראשי. עם זאת, לא תמיד זה חוקי לעשות זאת. אתה צריך לבדוק עם המועצה המקומית שלך לפני שאתה מתחיל לגור בקרוואן כביתך הראשי.

 

מהם היתרונות של מגורים בקרוואן?

1. זה זול יותר מאשר לשכור או לקנות בית

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים שוכרים בתים במקום לקנות. הנפוץ ביותר הוא שהוא זול יותר. השכרת בית היא זולה יותר מרכישת בית מכיוון שהשוכר אינו צריך לשלם עבור המשכנתא, המיסים ושאר ההוצאות.

חלק מהאנשים גם מחפשים קרוואן להשכרה בגלל שהם לא יכולים לקנות בית משלהם כרגע. ייתכן שהם חוסכים למקדמה או מחכים לשיפור ניקוד האשראי שלהם לפני הגשת בקשה למשכנתא. אחרים עשויים לשכור בזמן שהם מחכים עד שימצאו את הבית הנכון במחיר סביר.

 

2. זה יותר זול מלגור בבית

זה הפך ליותר ויותר יקר לחיות בבית. הרבה אנשים גרים בדירות משלהם כבר שנים, והם מעולם לא הסתכלו לאחור.

ישנם יתרונות רבים למגורים בדירה במקום בבית. ראשית, זה זול יותר מאשר לגור בבית. שנית, אינך צריך לדאוג לגבי תחזוקת הנכס או כל תיקון שעלול להיעשות.

לבסוף, אתה יכול לבחור את המיקום והשכונה שלך על סמך הרצונות והצרכים שלך. אתה אפילו יכול לבחור לגור בקרוואן מפואר, אתה לא צריך לעקוף את מה שבעל הבית שלך רוצה או צריך כי זה רק אתה שוכר את המקום!

 

3. אתה לא קשור לאף מיקום

לעבודה מרחוק יש יתרונות רבים. אתה לא קשור לאף מקום אחד ויכול לעבוד מכל מקום בעולם. תוכל לחקור מקומות חדשים, ללמוד מיומנויות חדשות ולהכיר אנשים חדשים.

זה גם קל יותר לאזן את העבודה שלך עם החיים האישיים שלך כאשר אתה לא תקוע במשרד כל היום. זו הסיבה שאנשים רבים החלו לעבוד מרחוק והוכח שזה משפר את הפרודוקטיביות ואת שביעות הרצון בעבודה.

 

4. אתה יכול לגור על אדמתך

אתה יכול לגור על קרקע משלך, וזה בדרך כלל הרבה יותר זול משכירת דירה.

אם יש לך את הכישורים הנכונים, אתה יכול לבנות בית משלך ולחסוך הרבה כסף.

אתה יכול לגדל את האוכל שלך ולהיות עצמאי.

אינך נתון לחסדי בעלי הדירות שעלולים להחליט להעלות את שכר הדירה או למכור את הנכס למישהו אחר.

 

5. החיים יכולים להיות אטרקציה אחת גדולה

רוב אתרי הקרוואנים ממוקמים ביעדים שמושכים תיירים – מה שאומר שהם לרוב אזורים בעלי יופי טבעי ואולי אפילו יש להם הרבה אטרקציות בקרבת מקום, במיוחד אם הם ממוקמים באזור יותר כפרי ממש מחוץ לאחת הערים הגדולות של בריטניה .

לכן, כשאתה יוצא בקרון ויש לך את ההרגשה של רגיעה מוחלטת, אתה יכול לחזור לזה כל יום, מבלי שתהיה לך הרגשה צנועה של לארוז ולחזור הביתה.

ואם אתם גרים בקרון, תוכלו לארוז ולהמשיך להרפתקה הבאה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד