מדביר עם רישיון הדברה

המזיקים חוגגים לך על הבית? רוצה למצוא מדביר שמתמחה בהדברה יעילה? מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים מדביר?

הדברות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, וכמעט כולנו נהיה זקוקים להם בשלב כזה או אחר. מזיקים יכולים להגיע בכל הצורות והגדלים, אך המזיקים הנפוצים ביותר בישראל יהיו העכברים, החולדות וכמובן הג'וקים. כדי להבטיח הדברה מקצועית יש לבחור מדביר לו ניסיון, ידע וכלים להדברה מקצועית, איך עושים זאת? ננסה בכתבה זו לתת מענה על כל השאלות.

 

מה בודקים כאשר בוחרים מדביר?

כאשר בוחנים מדביר מומחה יש לבחון כמה נושאים:

  • יש לבדוק שמדובר על מדביר עם רישיון הדברה בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה.
  • יש לוודא כי מדובר על מדביר בעל רישיון עסק שיכול לספק אחריות על העבודה.
  • כדאי לבדוק האם מדובר על מדביר בעל ניסיון וותק בתחום וכמובן עם המלצות.

 

מדוע חשוב כל כך לבדוק את נושא הרישיון?

למרבה הצער גם בתחום זה יש לא מעט חאפרים – אנשים שמבצעים הדברות אך אין להם את תעודות ההסכמה או הרישיון לעסוק בתחום. בתחום ההדברות נעשה שימוש בחומרים כימיים מסוכנים שיש לדעת את המינון הנכון בשימוש בהם, כמו גם היכן ומתי אין להשתמש בהם.

מדביר שנושא עמו רישיון להדברות ידע באיזה חומר הדברה יש לעשות שימוש, האם הוא מתאים לבית בו יש ילדים קטנים ואן לא, מהן ההוראות המדויקות לשימוש בחומר ולהרחקת המשפחה עד לסיום ההדברה. המדביר המקצועי ידע לבצע הדברה מדויקת שמבטיחה תוצאות ולא מסכנת את יושבי הבית, בין אם בחר לעשות שימוש בהדברה במלכודות ובין אם בחומר כימי מסוג כל שהוא.

 

סוגי הדברות נפוצות

רוב המדבירים יעשו שילוב בין הדברות במלכודות ובין הדברה כימית או ירוקה, הכול תלוי במידת החומרה של המזיקים בבית.

הדברה כימית – בהדברה זו נעשה שימוש בחומרים כימיים במינונים שונים, בין אם בריסוס ובין אם בפיזור של רעל.

הדברה ירוקה – כאן מדובר על חומרי הדברה עם מינון נמוך במיוחד של חומר הדברה, כזה שאינו מזיק או מסוכן לבני אדם וחיות מחמד, אך אפקטיבי עבור המזיקים.

הדברה במלכודות – בדרך כלל מלכודות משמשות לתפיסת עכברים, אך ישנן גם מלכודות מיוחדות עבור חולדות ומזיקים אחרים, לדוגמה עש.

הדברה אורגנית – בהדברה זו לא נעשה כל שימוש בחומרי הדברה כאשר חומרי ההדברה מיוצרים אך ורק מחומרים טבעיים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד