סוגי שערים לחניה

אם בעבר היינו רגילים לראות שערים חשמליים ואוטומטיים רק בעסקים או בכניסה למפעלים, הרי שכיום שערים חשמליים משמשים מזה זמן רב גם חניות פרטיות מסוגים שונים. שערים יעילים מבחינת אבטחת הבית והרכב, מחירם אינו גבוה ביחס לתמורה ונוחות ההפעלה שלהם היא זו שהופכת אותם לפופולריים כל כך. בסופו של דבר, כולנו רוצים להחנות את הרכבים שלנו במקום מוגן ממזג האוויר ומגנבים. כיצד נדע לבחור את שער החניה המתאים ביותר לבית? כדאי להמשיך לקרוא – כל המידע בהמשך.

 

סוגי שערים לחניה

ישנם כמה וכמה סוגים של שערים לחניה הביתית, כל אחד עשוי מחומר גלם אחר, מנגנונים שונים, פונקציות, יתרונות וחסרונות. להלן סוגי השערים השונים:

 

שער גלילה

מדובר על אחד השערים המבוקשים בבתים פרטיים בשל יתרונותיו הרבים. שער גלילה הוא מסך עשוי משלבי מתכת שנפתח ונסגר באמצעות מנגנון חשמלי כך שכל אזור החניה נסגר לחלוטין. ממש כמו בתריס החשמלי הביתי, שער חניית הגלילה מסתובב סביב ציר כאשר היתרון הגדול שלו הוא הבידוד והאיטום המוחלט שהוא מספק לאזור החניה, החיסרון הוא שבמקרה של תקלה יש צורך להרים את השער באמצעות מנגנון החירום הידני.

 

מחסום זרוע

מחסום הזרוע הוא מחסום שעולה ויורד באמצעות שלט. המחסום נועד למנוע כניסה של רכבים לאזור החניה ובבניינים משותפים נוכל לראות כי זהו השער הנפוץ ביותר. הוא לא נועד למנוע את פגעי מזג האוויר, הוא בעיקר משמש איסור כניסה לחניה. היתרון שלו הוא שהוא מונע את כניסת המכוניות אך החיסרון הוא שאם מכונית נתקעת בו בטעות יש צורך בתיקון וזה עלול לקרות לא מעט פעמים.

 

שער כנף

שערי הכנף הם בין השערים המבוקשים בבתים והם נפתחים הצידה ממש כמו דלת. יש שערי כנף בעלי דלת אחת ויש בעלי שתי דלתות. היתרון של השערים הוא בנוחות המנגנון והאפשרות לסגור את השער באופן הרמטי, כמו גם האפשרות לבחור מאיזה חומר יהיה עשוי השער. עם זאת יש לשער זה חיסרון והוא שלא ניתן להתקינם במקומות בהם אין מספיק שטח לכך, ואין להתקין אותם ביציאה למרחב הציבורי.

 

שער נגרר

שער זה נע על גבי מסילה והוא זז הצידה כדי לאפשר כניסה ויציאה של רכבים מהחניה באמצעות שלט. שער זה מתאים במיוחד לגינות גדולות בהן יש מרחב לפתוח כך את השער ויש צורך בקרקע ישרה כדי להתקינו. החיסרון של השער הוא בכך שהוא אינו מתאים לכל בית, והיתרון שלו הוא במסיביות שלו ובכך שהוא מאפשר אבטחה גבוהה לרכב.

 

שער מתרומם

שער מתרומם לחניה הפרטית יותקן בדרך כלל במצבים בהם לא ניתן להתקין שערים אחרים והיתרון הגדול שלו הוא שניתן להתקין אותו בכל חניה. הוא מספק הגנה מלאה, הרמטיות וסגירה מלאה ופרטית של אזור החניה. עם זאת, הוא אינו מתאים לחניות בהם נעשה שימוש רב.

 

כיצד נתאים את השער לחניה?

כאשר מבצעים בחירה בין שערים לחניה פרטית קודם כל יש להסתכל על הצד המעשי – האם ניתן להתקין את השער בו אנו מעוניינים מבחינת פונקציות. יש לבחון האם השער מתאים למבנה הבית, לאופי הקרקע, לבנייה של אזור החניה, למקום שיש בו, האם הוא יכול לספק את ההגנה הנדרשת לרכב והאם אנו דורשים נוחות שימוש מקסימלית. לאחר בחינת כל הנושאים הללו ניתן לבצע את הבחירה די בקלות, ותמיד כדאי להתייעץ עם בעלי המקצוע המתמחים בתחום.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד