פרו פלאן – גם טעם, גם בריאות

מזון לחיות מחמד הוא לא נושא שניתן לזלזל בו. אתם רוצים להיות בטוחים שהכלב שלכם מקבל את כל מה שהוא זקוק לו מבחינה ביולוגית, שהוא ניזון כראוי ומתפתח היטב. שהמשקל שלו תקין והוא לא יפתח תופעות בריאות שונות בגין חסרים תזונתיים. פרו פלאן זו החברה הבינלאומית שכלבים בכל רחבי העולם נהנים מארוחות טעימות ומזינות בזכות המוצרים שלה. החברה פועלת באיטליה ומשם מייצאת את מוצריה למדינות רבות בכל רחבי העולם. גם כאן, בישראל, יש למוצרי פרו פלאן מקום של כבוד, ולא מעט מגדלי כלבים בוחרים לחיית המחמד שלהם את מזון הפרמיום של החברה.

 

גם טעם, גם בריאות

השילוב המושלם של טעם ובריאות הם היתרון הגדול של פרו פלאן. המוצרים של החברה נחשבים לטעימים במיוחד, והכלבים מספרים על זה בהעדפות האישיות שלהם. הם נהנים מהאוכל ושמחים לגוון בטעמים של המוצרים. אך מעבר לכך, חשוב לציין כי מוצרי פרו פלאן מבוססים על הצרכים הביולוגיים של הכלב. זה אומר שכאשר אתם מעניקים לכלב שלכם מזון לחתולים בחיפה תוצרת פרו פלאן אתם בטוחים שהוא ניזון מאוכל איכותי וטוב שמספק לגופו כל מה שהוא צריך.

 

חלבון מן החי באחוז גבוה

פרו פלאן הינה היצרנית הראשונה שהתחילה לשלב בתוך מוצרי המזון לכלבים חלבון מן החי. גם כיום, כאשר מרבית החברות הפנימו שחלבון מן החי הוא תנאי בסיסי לאיכות המזון של חיות המחמד, עדיין מובילה החברה בחדשנות ובקידמה בכל מה שקשור לאיכות מוצריה. פרו פלאן דוגלת באיכות ללא פשרות והיא עושה כל מאמץ כדי להוציא ממפעליה את המזון האיכותי והמזין ביותר לחיות המחמד. התוצאות מדברות בעד עצמן – הכלבים שניזונים ממוצרי פרו פלאן מתפתחים נהדר, משקלם תקין וגם מראה הפרווה שלהם מאשר שהם ניזונים כנדרש.

 

חומצות, שומן ומינרלים

נציין כי פרו פלאן משלבת במוצריה חומצות נחוצות, שומנים חשובים כמו גם ויטמינים ומינרלים שנחוצים לגופו של הכלב. אך מה שמשמעותי עוד יותר שהחברה נמנעת משילוב של חומרים בלתי רצויים שעלולים גם להזיק. לדוגמה, לא תמצאו במוצרי החברה נוכחות של חומרי טעם וריח. באותה מידה המוצרים לא מכילים חומרים משמשים. אם כך, גם אתם יכולים למצוא בין המוצרים האיכותיים מבית פרו פלאן את האוכל האיכותי והטוב ביותר לכלב שלכם – הוא ייהנה מארוחות טעימות ומשביעות, ואתם תהיו בטוחים שהוא קיבל את המיטב מההיבט התזונתי. פרו פלאן – סדרה מושלמת של אוכל איכותי לכלבים.

מחפשים חנות חיות בפתח תקווה והסביבה? מוזמנים להיכנס לאתר של פט וואי ולהזמין משלוח עד הבית בחינם!

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד
בלוג
user

חשיפת תחנת הכוח: מדריך מקיף לבחירת המנוע החשמלי התעשייתי המושלם

כאשר מדובר ביישומים תעשייתיים, בחירת מנועי חשמל היא קריטית. המנוע הנכון יכול להשפיע באופן משמעותי על היעילות, הביצועים וההצלחה הכוללת של הפעולות שלך. עם זאת, עם אפשרויות רבות הזמינות בשוק, בחירת המנוע החשמלי התעשייתי המושלם יכולה להיות משימה לא פשוטה. מדריך מקיף זה נועד לפשט את התהליך על ידי מתן תובנות וגורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון, ולהבטיח שתקבלו החלטה מושכלת לצרכים התעשייתיים שלכם.

קר עוד