קידום ממומן באינסטגרם הפך להיות לדרך המועדפת על בעלי עסקים לפרסם את עצמם. אם בעבר בעלי עסקים התמקדו בעיקר בפייסבוק, כיום אינסטגרם היא הפלטפורמה העדיפה. על מנת שתוכלו לקדם באינסטגרם כמו שצריך יהיה עליכם לבחור את הדרך המועדפת עליכם. קידום ממומן יאפשר לכם להגיע לכמות גדולה של אנשים תוך זמן קצר ללא מאמץ. היתרון המובהק של קידום ממומן ברשתות החברתיות הוא שניתן יהיה לשלוט עליו. עם Ads Manager תוכלו לראות איך כל הקושי נעלם כלא היה – אם בכלל היה כזה.
תיצרו מודעה איכותית מאפס
מה שהופך את מנהל המודעות (Ads Manager) לפתרון אידיאלי זה הנוחות שלו. תוכלו באמצעותו לבנות מודעות מושלמות מאפס, אפילו אם אין לכם את הידע בעניין הזה. מנהל המודעות ילווה אתכם צעד אחר צעד עד שתכינו את המודעה שאמורה לספק את הסחורה מבחינתכם. לכל עסק מתאימה מודעה אחרת, לכולנו יש דרישות שונות כאשר זה נוגע לפרסום. יחד עם מנהל המודעות תוכלו לראות כי זה לא חייב להיות סיפור כמעט בלתי אפשרי.
תאתרו את קהל היעד הנכון
בשביל שקידום ממומן באינסטגרם יספק את הסחורה חובה להבין למי הוא מופנה. עם Ads Manager תוכלו לאתר בקלות את קהל היעד שאליו מיועד תוכן הפרסום. יכול להיות כי כל מודעה שתפרסמו תהיה מכוונת לאוכלוסייה מסוימת שאמורה לשמוע אותה. על ידי טרגוט נכון תוכלו למנוע מצב שבו המודעות מתפרסמות לכל עבר מבלי שתהיה בקרה. כאן אתם מוודאים כי המודעה מגיעה לאנשים הנכונים שירצו לשמוע מה שיש לכם להגיד באותו הרגע. התאמת המודעה לאנשים הנכונים יכולה לחסוך לכם המון כסף.
עובדים עם תקציב מוכן מראש
אין לכם אלפי שקלים לשלם בכל חודש על הפרסום של העסק? מנהל המודעות Ads Manager של אינסטגרם יאפשר לכם לשלוט בהוצאות הכספיות. כך שאם יהיו לכם הוצאות נוספות כמו על שרת אחסון תוכלו לעמוד בהם. מי שלא יעבוד עם תקציב מוגדר בזמן הפרסום עלול למצוא את עצמו משלם על כך ביוקר. אפילו אתם תוכלו למצוא את עצמכם מפסידים בכל חודש כסף על הפרסום. הפרסום נועד כדי לקדם אתכם קדימה ולא בשביל להצעיד אתכם כמה צעדים אחורנית.
בודקים כל הזמן את התוצאות
העניין האחרון שיכול להקל עליכם הוא היכולת לבדוק כל הזמן את התוצאות שאותן השגתם. מנהל המודעות של אינסטגרם יראה לכם בצורה ברורה מה כל מודעה עשתה עד כה. תוכלו להשוות את המודעה הקיימת למודעה הקודמת שאותה העלאתם לאוויר. היכולת לבדוק מה הקמפיין שלכם עושה בכל רגע נתון מאפשרת תיקונים בזמן אמת. אם הקמפיין לא מספק את הסחורה תמיד תהיה היכולת להתאים אותו עוד קצת. לבצע כל מיני ליטושים קטנים שאמורים להביא אתכם ישירות למקום הרצוי.