שבלונות ותבניות לשעת יצירה

כמה נפלא זה לשבת עם הילדים ולעסוק בשעת יצירה. הזמן עומד לרשותנו ויש לנו את כל הדרכים לבלות איתם את הזמן של אחר הצהריים, במה נבחר? תוכלו לצייר ולהתפלש בצבעים וליצור יצירות אומנות מיוחדות רק שלכם ושל ילדיכם. אין יותר נפלא ומתוק מאשר לצייר יחד עם הילדים שלנו באופן שיחבר ויצור קשר חזק שיישאר אתנו לאורך שנים.

 

להעביר את אחר הצהרים בכיף שלכם

רוצים ליצור יצירת אומנות עם הילדים שלכם? צריכים ציוד אומנות וציור לקייטנה או לחוג יצירה? באתר עדן חותמות תוכלו להשיג את מה שאתם מחפשים – שבלונות ותבניות ציור מיוחדות, שבלונה של פרח, בעל חיים, צורות ואותיות ועוד המון דברים נפלאים אחרים!

 

שבלונות לשלל פעילויות הנאה וכיף

שבלונות הן למעשה בריסטולים או דפים עליהן תבנית של דמות, סמל או צורה. זה בדרך כלל משמש לצביעה מהירה ומדויקת של אותו אובייקט ציור מספר רב של פעמים על גבי קירות או נייר. זה מאוד פופולרי ושכיח להשתמש בשבלונות בשעות יצירה עם הילדים, במהלך חופשת הקיץ כאשר הילדים בקייטנה ורוצים למלא את המקום בשלל צבעים, או אפילו בתנועת הנוער כדוגמת בני עקיבא או הצופים, בתקופה בה צובעים את קירות הסניפים.

באתר עדן חותמות תוכלו להשיג כל מני שבלונות ותבניות איכותיות ביותר. ההזמנה מגיעה עד אליכם, לבית או למשרד, והמוצרים חזקים ועמידים במיוחד. תוכלו להשיג אותם בכל מני גדלים לפי בחירתכם. זה יכול להיות שבלונה של פרח, שבלונה של מספרים ואותיות בעברית ובאנגלית, שבלונות של דמויות מן האגדות ועוד מלא דברים שילדים אוהבים!

 

כיצד להתעסק נכון עם שבלונה

גם כאשר אתם עוסקים בפעילות של כיף, חשוב לשמור על כמה כללים על מנת שזה יעבור לכם בנעימים. ראשית, עליכם לוודא כי תערובת הצבע בה אתם הולכים להשתמש אינה נוזלית מדי, אחרת השבלונה עלולה להיות חסרת ערך אם אתם מסירים אותה והצבע ממשיך לנזול.

גם כאשר הצבע שלכם סמיך דיו, חשוב מאוד להדק תחילה את השבלונה על גבי הקיר או דף הצביעה עליו אתם יוצרים את הצורה. חכו כמה שניות ותנו לצבע להתייצב ולהתייבש. חשוב מאוד להדק את השבלונה ובמיוחד בגבולות דפוס הצורה, על מנת שצבע לא יחרוג משם. רצוי מאוד ללבוש בגדים פשוטים או כאלה שלא אכפת לכם ללכלך אותם (כאלו שאתם תזרקו לפח לאחר מכן) או שפשוט תלבשו סינר.

צריכים שבלונה של פרח? שבלונה של דמות קומיקס? כאן באתר עדן חותמות תוכלו להשיג את זה במחירים נוחים ובגדלים שונים!

 

מזמינים אתכם להציץ בקטלוג

האתר עדן חותמות מציע לכם שפע של מוצרים איכותיים ועמידים לכל דבר ועניין – חותמות משרדיות יוקרתיות לאנשי עסקים, בעלי תפקידים ופקידי משרד; ערכות נוטריון מלאות לעורכי דין ומשפטנים; עטים עם חריטה מיוחדת לארגונים ומוסדות; ציוד יצירה כמו שבלונות ותבניות לצביעה וציור; שלטים לבית ולבניין, ועוד המון מוצרי איכות אחרים שתמצאו באתר עדן חותמות ולא תמצאו בשום מקום אחר!

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד