שירותי גרר לרכב שלכם בזמן שאתם צריכים

לפעמים קורה מצב שאתם תקועים עם הרכב שלכם מסיבה מצערת כזו או אחרת. זה יכול לקרות בכל שעה במהלך היממה – בזמן שאתם ממש לחוצים להגיע לעבודה על הבוקר, במהלך היום כשאתם נוסעים עם הילדים או אפילו באמצע הלילה בחזרה מבילוי לילי. למרבה המזל, זוהי מחובתך ומקצועיותם של שירותי הגרר לספק שירות 24 שעות ביממה, במהלך כל ימות השבוע, כיוון שאי אפשר לדעת באמת מתי תזדקקו לזה, והרי בני אדם פועלים ונוסעים על כבישי ישראל כל ימות השבוע בכל שעה, נכון?

שירותי גרר בירושלים יכולים לפתור לכם את הבעיה שצצה על אם הדרך.

 

בדיקת פוליסת הביטוח שלכם

לפעמים שווה מאוד לבדוק מה פוליסת ביטוח הרכב שלכם יכולה לכסות. יש כל מני מסלולים שיכולים לכסות תיקוני רכב ואף שירותי גרירה. בלא מעט מפוליסות הביטוח המקיפות השונות, יש מה שנקרא כיסוי עבור שירותי גרירה וגם שירותי דרך. יחד עם זאת, לא בהכרח שתמיד מדובר על אותו מקרה בו אתם קלועים באותה סיטואציה, ולכן חשוב קודם כל לברר טלפונית אם המקרה אכן יכול להיחשב כסיטואציה שניתנת להפעלת הביטוח. במידה וזה כן מכסה, יש לכם מזל גדול. אתם יכולים להיות בראש שקט ולהיעזר בכיסוי שיבטח אתכם גם מבחינת הגרירה עצמה וגם מבחינת הפיצויים והתשלומים.

 

מהי עלות שירותי הגרר ?

העלות של שירותי גרירת רכב יכולה להשתנות בין פוליסה אחת לשניה וכמובן בין חברות פרטיות המספקות שירותי גרירת רכב. חברות ביטוח יכולות לגבות עלות שנתית של 100 -200 שקלים בשנה, עלות שתכסה מקרים של גרירה בשעת הצורך. במידה ואתם קוראים לשירותי גרר פרטיים, זה יכול לקחת קצת יותר כסף, בהתאם למקום בו הרכב שלכם נתקע, המרחק אותו צריך לקחת למקום המגורים שלכם או למוסך הקרוב ועוד פרמטרים שייתכן וישפיעו על אותו מצב.

 

רכב תקוע – מה עושים בזמן אמת ?

אז לאן באמת גוררים את הרכב שלכם, במידה ואתם צריכים שירות גרירה? נתקעתם באמצע כביש בינעירוני והלחץ עולה בהיסטריה… זה הזמן להרגיע מעט ולנסות לשמור על קור רוח, זה דבר ראשון. כשאתם על הכביש ובמיוחד בכביש בינעירוני אתם חייבים לשמור על הוראות הבטיחות עבורכם ועבור שאר משתמשי הדרך. דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה להדליק אורות מצוקה (ה"משולש"). לאחר מכן, במידה וישנה אפשרות כזו, נסו לנווט את הרכב לאזור שולי הכביש, תוך כדי זהירות מרבית מרכבים שנוסעים וחולפים במהירות.

אל תשכחו ללבוש אפוד זוהר שכנראה נמצא בתא הכפפות או בתא המטען. לאחר שהצבתם את הרכב המושבת בשולי הדרך והדלקתם אות מצוקה, הציבו במרחק של כמה מטרים משולש אזהרה מאחורי רכבכם על מנת להזהיר את הרכבים שבאים אחריכם. המתינו במקום בטוח עד להגעתם שירותי הגרירה ואל תצאו מהרכב בצורה שתסכן אתכם.

 

מה הן הבדיקות שתוכלו לבצע באופן עצמאי במקרה של רכב תקוע?

אם יש לכם ידע והבנה בסיסית במכונאות הרכב באופן כללי והדגם הספציפי שלכם בפרט, אתם כבר נמצאים במצב יותר טוב משאר האנשים שזקוקים לעזרה ושירותי גרר. נסו להתחקות אחר מקור הבעיה, ואולי תוכלו אפילו לתקן במו ידיכם וכך לחסוך זמן יקר ולא מעט כסף. רצוי שמראש תלמדו להבחין בכל נוריות החיווי של הצג בלוח המחוונים (דשבורד) על מנת לקבל רמזים על מקור הבעיה האפשרית.

אם אתם באמת זקוקים לשירותי גרר בירושלים, הגעתם אל המקום הנכון. אל תהססו לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיעניקו לכם סיוע בזמן אמת.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד