תיקון נזילה באסלה

ביום יום אנו לא חושבים יותר מדי על חדרי השירותים והאמבטיה שלנו. מדובר בחדר שאנו נכנסים אליו מספר פעמים ביום ותו לא. אבל כשמתעוררת תקלה כלשהי בתפקוד התקין של מיכלי ההדחה והאסלות שלנו, זה עלול להוביל למצב מאוד מתסכל שבו לא המון יודעים כיצד ניתן לטפל. בדיוק בשביל זה אנחנו פה- בשביל להפיג את החשש שעלול לעלות ולספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תיקון נזילות באסלה. במאמר זה נסקור מה עלול לגרום לנזילה, מה לעשות אם היא מתרחשת וכיצד מבצעים תיקון ניאגרה במידת הצורך. בואו נצלול פנימה!

 

מה עלול לגרום לנזילה באסלה?

קיימים בעצם שני סוגים של נזילות שעלולים להתרחש. סוג ראשון הוא נזילות שנובעות מהאסלה עצמה והסוג השני הוא נזילות שנובעות מבעיה במיכל ההדחה. במידה ויש לכם מיכל הדחה סמוי, זוהי בעיה שקשה יותר לאבחן. זה עלול להיגרם בגלל שחיקה של חלק מרכיבי מנגנון ההדחה, מה שמצריך תיקון ניאגרה סמויה. במידה וזאת הסיבה יש לבחון את הרכיב הבעייתי, ואז או לתקן אותו באמצעים מיוחדים או להחליף אותו לגמרי.

 

מה יש לעשות כשיש נזילה באסלה?

במידה והבחנתם בנזילה באסלה בחדר השירותים בבית או בבית העסק שלכם, יש לקרוא בהקדם לאיש מקצוע שמתמחה בתחום תיקון ניאגרה. בזמן שאתם ממתינים לבואו, כדאי לבצע מספר דברים.

קודם כל, יש להימנע משימוש בשירותים בהם יש תקלה. אנו יודעים שזה יוצר אי נוחות גדולה, אך כדי למנוע נזק רב יותר לאסלה שלכם כדאי לא להעמיס עליה עד שהיא לא תתוקן. כדאי מאוד לסגור את צינור המים הראשי של הבית שלכם או של העסק שלכם, כדי למנוע הצפה ועלייה בחשבון המים שלכם.

דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להרחיק מהאסלה ומחדר השירותים כל דבר שעלול להינזק מהמים. רהיטים, שטיחים, בעלי חיים וכמובן כל מוצרי חשמל באשר הם- שאסור להם להיות במגע עם מים בשום מקרה שהוא. זהו דבר חשוב ביותר שיש לעשותו כדי להגן על הביטחון שלכם, של בני משפחתכם ושל הרכוש שלכם.

 

איך מתקנים נזילה באסלה עם ניאגרה סמויה?

תיקון ניאגרה סמויה הוא אכן מורכב יותר מתיקון ניאגרה רגילה. בעוד במיכלי הדחה גלויים ניתן לפתוח את המכסה ולהביט בכל החלקים, בניאגרה סמויה אין זה המצב מאחר והחלקים מוסתרים בתוך הקיר ומדובר במנגנון מיוחד, עדין ומורכב יותר. אך כיום בעקבות התפתחות הטכנולוגיה בכל התחומים ובפרט בתחום האינסטלציה, תיקון ניאגרה סמויה אינו מצריך לרוב שבירת קירות ופגיעה בקרמיקה בחדר השירותים. בכל ניאגרה סמויה קיים פתח שירות שניתן להגיע אליו דרך פירוק פשוט של לחצן ההדחה. דרך פתח השירות ניתן להגיע אל כל החלקים ולבצע את התיקון או ההחלפה בצורה פשוטה יחסית.

איש מקצוע יידע לאבחן את הבעיה ולדעת איך לבצע תיקון ניאגרה בצורה שמתאימה ביותר למצב. שימו לב שכל חברה מייצרת ניאגרה סמויה מעט שונה, ולכן חשוב לבדוק עם איש המקצוע שהוא יודע לתקן את סוג הניאגרה שלכם. בנוסף, חלקי חילוף מקוריים הם חשובים וקריטיים ביותר כדי שתדעו שבעיה זו לא תצוץ שוב בעתיד.

 

תיקון נזילה באסלה בתכלת המים

מחפשים מי שיבצע תיקון ניאגרה סמויה בירושלים וסביבתה? הגעתם למקום הנכון. תכלת המים הוא מרכז שירות מורשה שמגיע לכל רחבי הארץ- וגם לירושלים. לא כל אינסטלטור יכול לבצע תיקון ניאגרה סמויה מאחר וזה שונה מתיקוני ניאגרות גלויות ומצריך מיומנות רבה. אצלנו בתכלת המים יש אנשי מקצוע שצברו ניסיון רב לאורך השנים בתיקון ניאגרות סמויות והם ישמחו לעמוד לשירותכם. הם יבצעו אבחון מדויק של הבעיה ויפעלו למען תיקונה בצורה המהירה, היעילה והמקצועית ביותר. מוזמנים בחום לקרוא עלינו עוד באתר וליצור איתנו קשר במידה ומתעוררת בעיה בניאגרה שלכם. אנו נשמח להיות לכם לעזר בכל בעיה!

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים

בלוג
191natan@gmail.com

איך לבחור בקבוק מים לילד

לקראת עונת הקיץ ההולכת ומתקרבת בצעדי ענק הגיע הזמן ללמוד כיצד לבחור נכון בקבוק מים לילד שלנו. יש בשוק עשרות סוגים ודגמים של בקבוקי שתייה

קר עוד
חרדה חברתית
בלוג
user

חרדה חברתית: מהי ואיך ניתן לזהות ולטפל בה

דמיינו שאתם נכנסים לחדר מלא באנשים – כל שיחה מרגישה כמו זרקור, והופכת כל תנועה שלכם להופעה. עבור רבים, תרחיש זה הוא רק התרחשות יומיומית; עבור אחרים, זה אתגר כל כך מרתיע שהוא משבש את חיי היומיום שלהם. מחסום בלתי נראה זה, המכונה חרדה חברתית, מטיל משקולת על כתפיהם של מיליונים ברחבי העולם. זהו מסע מלא בספק עצמי, דאגה אינסופית ותחושה מתמדת של שיפוט. אבל מתחת לשכבות הפחד, מסתתרת דרך להבנה, להתמודדות ובסופו של דבר להתגברות.

קר עוד
סוויפט
בלוג
user

סוזוקי סוויפט: המכונית שתשנה את דעתך על נסיעה בעיר

דמיינו שאתם גולשים בקלות ברחובות העיר ההומים, שם כל פנייה ופיתול נענים בחן וביעילות שאין שני להם. עבור רבים, נהיגה עירונית היא אתגר יומיומי, טומן בחובו כבישים עמוסים, מקומות חניה נדירים ועלות הדלק ההולכת וגדלה. ובכל זאת, בתוך הפאזל האורבני הזה טמון פתרון בלתי צפוי להפליא – סוזוקי סוויפט. דינמו קומפקטי זה מבטיח לא רק להגדיר מחדש את חוויית הנהיגה בעיר שלך, אלא להפוך אותה להנאה מוחלטת.

קר עוד
הייטק
בלוג
user

מכללת ג'ון ברייס ירושלים: פתח לעולם ההייטק

בלב ירושלים, עיר שבה העתיק והחדש נפגשים, ממוקמת מכללת ג'ון ברייס, מוסד לימודי המהווה כרטיס כניסה לעולם ההייטק המתפתח והמבוקש. מכללת ג'ון ברייס, שנוסדה בתחילת המאה ה-21, הפכה לאחת מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הייטק, הודות לתכניות הלימוד המקיפות, המותאמות לדרישות השוק המתמידות בשינוי.

קר עוד